Poručeni artikal nije ispravan?
Najčešća pitanja
15.11.2017.

Poručeni artikal nije ispravan?

U slučaju kada artikal koji ste poručili nije ispravan, molimo vas da nas u najkraćem mogućem roku kontaktirate na e-mail: online.bih@dexyco.ba ili putem telefona +38763948739 .Prije nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi kvar. Svi artikli koji se prodaju preko Dexy Co Kids online prodaje su novi, u originalnom pakovanju i podležu garanciji koja je naznačena u opisu i karakteristikama artikla. Takve artikle ćemo zamijeniti ili izvršiti povraćaj novca u zavisnosti od Vaše odluke. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje je u suprotnosti sa pravilima navedenim u uputstvu artikla, Dexy Co Kids ne snosi nikakvu odgovornost i nije u obavezi da zameni ili izvrši novčanu nadoknadu artikla.